<<  Všetky články v tejto kategórii
<<  19/45 >>

E-mail marketing

9.7.2014 14:12 | grandio-soft

Poznáte to. Otvoríte si mailovú schránku a sem-tam dostanete nový newsletter. Samotné „sem-tam“ sa však postupom mení na veľmi často a newslettre začínate prehliadať a neotvárať ich. Značný vplyv na takýto stav má predovšetkým ich vzhľad či informačná hodnota, avšak faktorov je veľmi veľa a podrobne ich v tomto článku rozoberať by nemalo príliš veľký význam. Avšak tak, ako aj v iných oblastiach, aj tu existujú určité trendy či vývoj do budúcna, ktorý nám ukazuje, ako robiť e-mail marketing lepšie a ako dosiahnuť u užívateľov, aby sa na newsletter tešili a s radosťou ho otvárali.

Budovanie vzťahu

Samotný e-mail marketing je veľmi neosobný a tým, aký je obsah v newsletteroch, túto situáciu ešte viac zhoršujú. Viac ako na ostatné faktory sa teda treba uberať smerom budovania vzťahu s Vašimi zákazníkmi či potenciálnymi zákazníkmi, ktorým rozosielate newsletter. Samotný newsletter by nemal pôsobiť obťažujúco, ale skôr by to mala byť cielená pošta užívateľovi s cieľom poskytnúť mu novú informačnú hodnotu či poskytnúť mu niečo, čo ho zaujme.

Video v newsletteri

Treba však brať do úvahy aj fakt, že ľudia sú na internete čoraz lenivejší a vidieť to predovšetkým pri sociálnych sieťach. Ťažko od nich dostať akýkoľvek typ interaktivity a preto sa im treba prispôsobovať a všetko uľahčovať. Možno aj práve preto sa novým fenoménom v oblasti e-mailového marketingu a newsletterov stáva video, ako nová forma obsahu. Video spolu s popisom a zopár produktmi je čoraz obľúbenejšou formou pre samotných užívateľov, ktorý si nemusia v podstate nič čítať a všetko sa dozvedia vo videu. Ak majú záujem si propagovaný produkt zakúpiť, jednoducho ho nájdu na konci newslettera a dostanú sa priamo do eshopu.

Responzívny dizajn

Taktiež je dôležitým aspektom používanie zariadení s menšou obrazovkou. Takéto zariadenia sú smartfóny či tablety, ale aj notebooky s najmenšou obrazovkou. Je dôležité, aby newsletter bol responzívny a vždy sa prispôsobil veľkosti obrazovky. Ak potešíte užívateľa takéhoto zariadenia tým, že nebude musieť po newsletteri niečo hľadať, ale všetko bude mať logicky usporiadané a prispôsobené obrazovke, rozhodne sa Vám odvďačí preklikom na Váš web či prípadnou konverziou na ňom.

Budovanie databázy

Do popredia za však za posledné roky dostáva predovšetkým vytváranie a dopĺňanie databázy e-mailových kontaktov, ktoré sú relevantné a nepredstavujú tak zakúpenú databázu. Nepochybne to má značný vplyv na celkovú úspešnosť takejto e-mailovej kampane, keďže newsletter budú dostávať len tí užívatelia, ktorí oň majú skutočný záujem. Nebudú to teda rôzni ďalší, ktorí sa ocitli v databáze z neznámych dôvodov, respektíve odoberali newsletter od celkom iného webu. Budovanie databázy však trvá roky, pričom aj za tento čas môžete nedobrovoľne stratiť niekoľko užívateľov, ktorí sa odhlásia. Rozhodne im však treba dať možnosť, aby sa mohli do databázy zahlásiť a pridať svoju mailovú adresu. Takúto možnosť Vám sprostredkujeme pri každom nami vytvorenom webe.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email 

Nastavenie súborov cookies
Na fungovanie našej webovej stránky používame nevyhnutné cookies (essential cookies) umožňujúce realizovať základné funkcionality webovej stránky. Tieto cookies môžete zakázať zmenou nastavení Vášho internetového prehliadača, čo však môže ovplyvniť fungovanie webovej stránky. Radi by sme tiež využívali dobrovoľné cookies (non-essential), ktoré nám pomôžu zlepšiť fungovanie našej webovej stránky. Pre ich povolenie, prosím, odkliknite súhlas.
Ochrana osobných údajov  |  Informácie o cookies
Súhlasím Prispôsobiť Odmietnuť
<Naspäť
Podrobné nastavenie cookies
Súbory cookie používame na zabezpečenie základných funkcií stránky a na zlepšenie vášho používateľského zážitku. Svoj súhlas pre každú kategóriu môžete kedykoľvek zmeniť.
<Nevyhnutné cookies
 
Technické súbory cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie našej webovej stránky. Tieto sa využívajú najmä na uchovávanie Vašich produktov v košíku, zobrazovanie obľúbených výrobkov, nastavenie Vašich preferencií a nákupného procesu. Pre využívanie technických cookies nepožadujeme Váš súhlas, ale spracúvame ich na základe nášho oprávneného záujmu. Váš prehliadač môžete nastaviť tak, aby blokoval alebo Vás upozorňoval na takéto súbory. V takom prípade však nemusia niektoré časti našej webovej stránky správne fungovať.
<Analytické cookies
 
Analytické cookies nám umožňujú meranie výkonu a počet návštev našej webovej stránky.
<Marketingové cookies
 
Marketingové cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami na prispôsobenie zobrazovaných reklám tak, aby pre vás boli čo najzaujímavejšie.
Povoliť všetky Povoliť zvolené Odmietnuť
Uložiť Odmietnuť