<<  28/45 >>

Facebook reklama

15.4.2014   21:28| grandio-soft

Určite ste za posledné roky zachytili aj Vy trend registrovania sa a využívania sociálnych médií. Len máloktorý aktívny používateľ internetu ešte nie je zaregistrovaný ani na jednej sociálnej sieti. Tak, ako to už býva zvykom, aj sociálne siete potrebujú z niečoho „žiť“, v tomto prípade je to platená reklama.

Reklama na Facebook-u je, samozrejme, platená. V podstate funguje rovnaký princíp ako pri klasických PPC reklamách, ktoré sa stali veľmi obľúbenými pri vyhľadávačoch. Pri toľkej mase ľudí, ktorí sú zaregistrovaní a aktívne využívajú sociálne siete, je veľmi lákavé používať cielenú PPC reklamu. V Grandiosoft Vám môžeme vytvoriť profil či firemnú stránku na tejto sociálnej sieti a naplniť ju obsahom. Ďalej si ju už spravujete sami a lákate tak ostatných užívateľov, aby sa pridali do Vašej siete a tak mohli vidieť Vaše zaujímavé príspevky a reagovať na ne.

Nemusíte mať však príliš veľkú fanúšikovskú základňu na to, aby ste mohli investovať peniaze do platenej reklamy na Facebook-u. Ak hovoríme o financiách, reklamy na facebooku sú spoplatnené podobným spôsobom ako sú klasické PPC reklamy pri vyhľadávačoch. Môžete tak počítať s obdobnými cenami, pričom však dokážete zacieliť presne na Vašu cieľovú skupinu.

Cielenie

Samotné cielenie je azda najväčšia výhoda zo všetkých. Pri vyhľadávačoch dokážete cieliť len na kľúčové slová alebo frázy, čo je tiež veľká výhoda, avšak nedokážete bližšie špecifikovať svoju cieľovú skupinu. Pri sociálnych sieťach je to možné a je to najmä veľmi jednoduché. Pri registrovaní odovzdávate tretej strane aj také informácie, ako je Vaše pohlavie či vek. Tí, ktorým azda príliš nezáleží na súkromí, sa veľmi radi podelia aj o svoje bydlisko, zamestnanie či školu, ktorú navštevovali či navštevujú. Je to jednoduché, stačí vyplniť jednotlivé polia a všetci sa o Vás dozvedia dané informácie. Rozhodne to však nie je povinné, aspoň väčšinu údajov vypĺňať skutočne nemusíte. Pomôže to však všetkým tým, ktorí uvažujú alebo sú rozhodnutí pre reklamu na Facebook-u. Vďaka týmto informáciám môžete zacieliť na Vašu cieľovú skupinu, kde sa zohľadňujú aj také detaily ako je napríklad tehotenstvo u žien či IT záujmy u mužov a podobne. Škála, ako presne zacieliť na Vašu cieľovú skupinu, je skutočne široká. Dokonca máte k dispozícií možnosť nahliadnuť, koľko takýchto užívateľov vyhovuje Vašim podmienkam. Tak si dokážete vymedziť niekoľko tisícovú skupinu ľudí, ktorá má presne tie potreby, ktoré od nej požadujete. A ak ich skutočne má, potom je vysoká pravdepodobnosť, že sa jej reklama, respektíve Vaša služba či produkt zapáči. Nemusíme však hovoriť len o reklame, ktorá je zameraná na predaj či na preklik na eshop/web stránku. Môže to byť aj na posilnenie a rozšírenie základne fanúšikov a alebo na promovanie postu, o ktorom ste presvedčený, že by ho malo vidieť viac ľudí.

Reklama na Facebook-u patrí rozhodne medzi trendy, ktorým sa neubránite, ak chcete oslovovať čoraz viac ľudí. V Grandiosoft Vám veľmi radi vytvoríme k eshopu či web stránke profil alebo fanpage, ktorú naplníme obsahom a Vy si ju môžete spravovať.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM