Pay per click je azda najznámejšia forma platenej reklamy, ktorá sa začala vo veľkom počte objavovať aj u nás a dnes tvorí neodmysliteľnú súčasť výdavkov mnohých firiem, ktoré sa zameriavajú na svoju propagáciu. Čo však PPC znamená a ako ju možno využiť?
Platba za kliknutie je považovaná za veľmi efektívny spôsob, ako udržať peniaze v kampani pod kontrolou a ako docieliť, aby ste za svoje prostriedky aj niečo dostali – v tomto prípade konverziu, ktorá znamená, že si užívateľ otvoril odkaz, ktorý je umiestnený v tejto reklame. Na to, aby si otvoril web, ktorý sa tam propaguje a na to, aby si propagovaný produkt aj zakúpil treba prejsť viacerými úkonmi a najmä – treba užívateľa zaujať.
Práve zaujatie samotných užívateľov je prvým krokom, ako docieliť, aby ste ho oslovili. V prvom rade treba zvoliť správne slová a správny tón, akým mu chcete povedať, že práve Vy dokážete vyriešiť jeho problém. Výhodou PPC kampaní, okrem iného, je fakt, že sa platená reklama objavuje len na slová, ktoré si poviete alebo zadáte. To znamená, že vždy dokážete osloviť daného užívateľa určitým spôsobom, pretože si do vyhľadávača napíše rovnaké či podobné slová, na ktoré máte nastavenú PPC kampaň. Je to tak obrovská výhoda, pretože dokážete zacieliť presne na tých ľudí, na ktorých potrebujete a chcete. PPC reklama sa tak nezobrazuje niekomu, komu nechcete aby sa zobrazovala, pretože ho na internete alebo vo vyhľadávači zaujíma niečo celkom iné.
PPC kampane pre Vás vytvoríme aj v Grandiosoft. Jednoducho platíte len za reálne kliknutia a efektivitu dokážeme zmerať pomocou rôznych nástrojov, ktoré sú určené na štatistiku a na merateľnosť samotného účinku. Dozviete sa tak, ako sa Vaša kampaň vyvíja a ako by sa dala teoreticky zlepšiť, aby bola ešte efektívnejšia. Taktiež sa nemusíte obávať ani rozpočtu, ktoré sa budeme rozhodne držať a nebudeme ho navyšovať samovoľne. Taktiež je dôležité určiť si časový rámec, od kedy do kedy by mala kampaň prebiehať a aké chcete dosiahnuť výsledky. S našimi skúsenosťami Vám veľmi radi poradíme, čo je lepšie a čomu by ste sa mali vyhnúť. Taktiež Vám odporučíme kľúčové slová a frázy, ktoré sú relevantné k Vašej téme a ktoré užívatelia zvyknú vyhľadávať pomerne často. PPC kampane znamenajú často analýzy a štatistiky, aby sme vedeli reklamy neustále vylepšovať a aby tvorili pre Vás zisk, nie stratu. Aj preto je potrebná dôkladná príprava ešte pred spustením samotnej kampane, ktorú nezanedbávame ale dôkladne sa jej venujeme.
PPC kampaň má v zásade tendenciu byť úspešná, avšak treba si ju dobre rozmyslieť a treba ju pripraviť. Samotné spustenie nie je vôbec náročné, avšak bez nutnej prípravy je zbytočné platiť za takúto kampaň. Okrem rozpočtu, časového obdobia a iných parametrov, by ste mali mať prehľad aj o Vašej cieľovej skupine, ktorá je Vašimi zákazníkmi a na ktorú sa má kampaň primárne zamerať. Všetko Vám to však vysvetlíme a radi kampaň spustíme pre Vás.
.