<<  30/45 >>

Content marketing

31.3.2014   12:28| grandiosoft

Tento nový spôsob šírenia obsahu je skutočne na Slovensku ešte stále v plienkach. Jednoducho sa weby nezameriavajú na poskytovanie informácií svojim návštevníkom, ale len na samotný predaj a orientáciu k predaju. Nezaujíma ich, či je zákazník spokojný, či by nechcel dostať ďalšie informácie na vyriešenie jeho problému alebo či to nie je presne ten typ zákazníka, ktorý sa musí dozvedieť aj detaily o produkte, službe či probléme, ktorý vznikol.

Content marketing podáva pestré informácie všetkým, ktorých to zaujíma. Je to napĺňanie webu obsahom, ktorý zaujme a ktorý svojím spôsobom aj predáva, i keď to nie je jeho primárnou úlohou. Dôležité sú informácie, ktoré vedia návštevníka upútať, ale aj odradiť. Tieto informácie majú poúčať užívateľov a vysvetľovať im niektoré pojmy a snažiť sa ich niečo naučiť. Samozrejme, vždy je tu niekde na pozadí aj možnosť využiť služby danej firmy, ktorá vlastní web, ale tá je skutočne niekde pri konci.

Ak teda nemá predávať, načo je taký content marketing dobrý? To si určite poviete aj Vy pri čítaní tohto blogu. Je dobrý najmä na to, že si vytvoríte vzťahy s Vašimi návštevníkmi. Tí predsa len bažia po informáciách a snažia sa dozvedieť čo najviac z toho, čo ich zaujíma. Dôležitý je však najmä výber tém, ktoré si zvolíte na začiatok. Určite by sa mali dotýkať toho, v čom podnikáte a čomu sa pracovne venujete na webe. Samotné služby či produkty, ktoré ponúkate, by mali byť v súlade s tým, čo by ste chceli podávať Vašim návštevníkom.

Okrem výberu tém, ktoré by mali návštevníkom zaujať, by ste mali na začiatku uvažovať aj o spôsobe, kde umiestniť takýto obsah. Treba sa rozhodovať aj na základe toho, ako často budete obsah dopĺňať a podobne. Ideálnou voľbou je blog a pridávanie neustále nových článkov. Určite však existujú aj iné techniky. Je to napríklad video, pravidelný webinár či iné spôsoby, ktoré sú pre Vás viac či menej vhodné. Treba si však zvážiť obtiažnosť jednotlivých spôsobov. Ak pri blogu hovoríme len o napísanom texte, ktorý treba naformulovať tak, aby ste povedali svoju myšlienku dostatočne jasne a presvedčivo, pričom vždy zakomponovali aj možnosť využiť Vaše služby, pri videu hovoríme napríklad o presvedčivom prístupe, vhodnom výbere osoby či osôb, ale aj prostredia, ktoré je nemenej dôležité. Celkovo je video o čosi viac náročné a vyžaduje si viac času, ako by sa možno na prvý pohľad zdalo.

Vzťah, ktorý si vytvoria návštevníci k Vám či k Vašej webovej prezentácií, je väčšinou na nezaplatenie. Ak však nedostanete od nich objednávku hneď, určite raz áno. Predsa len, budú Vás mať v podvedomí a ak sa budú s niekým rozprávať o službách či produktoch, ktoré máte aj Vy vo svojom portfóliu, rozhodne budete prví, koho spomenú. Tak môžete aj nepriamo získať ďalších zákazníkov, ktorí dobré meno o Vás budú šíriť aj ďalším.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM