Reklama je veľmi obľúbená a vďaka reklame získate nových zákazníkov. To je azda známe každému, avšak nie každý sa v tejto „reklamnej brandži“ vyzná. Firma Grandiosoft Vám ponúka reklamu na internete prostredníctvom vyhľadávača Google. Takáto reklama zvýši návštevnosť Vášho webu a taktiež zvýši počet zákazníkov.
Vyhľadávač Google pozná a používa prevažná väčšina užívateľov internetu. Ak niečo potrebujú nájsť, práve Google bude nástroj, ktorým sa dostanú k požadovaným webom – stránkam alebo eshopom. Zaujať práve v tomto vyhľadávači je teda veľká príležitosť k tomu, aby ste mohli zvýšiť svoje zisky a aby ste dosiahli požadované obraty. V zásade máte na takéto „zaujatie“ dva spôsoby – prvým je SEO optimalizácia a tým druhým je PPC reklama. SEO sme si rozobrali v niektorom v predchádzajúcich blogov, ktoré nájdete vyššie. Dnes sa však zameriame na PPC reklamu, ktorú možno vidieť azda pri každom vyhľadávanejšom slove.
Reklama v Google má svoje špecifiká a má svoje hranice. Tie treba poznať, respektíve treba o nich vedieť. Správu takejto reklamy a celkové vytvorenie reklamy v Google by ste preto mali nechať na profesionálov, respektíve firmu v obore. Je pravdou, že platená PPC reklama v Google prináša prakticky okamžité výsledky, teda vidíte jej účinnosť ihneď. Týmto spôsobom sa dá docieliť práve prílev nových návštevníkov na Váš web, z ktorých sa môžu stať aj Vaši zákazníci.
Jej výhody spočívajú najmä v okamžitých výsledkoch. Ak sa reklama spustí, prakticky je okamžite viditeľná a okamžite sa dá na ňu klikať. Zobrazuje sa na skvelých miestach, na ktoré prakticky pozrie každý, kto niečo v Google vyhľadáva. Takéto pozície má Google vyhradené len pre platenú reklamu, a tak sa nedajú dosiahnuť napríklad SEO optimalizáciou. Výhody sú teda zrejmé. Platí sa za pozíciu a za kliknutie, ak by sme sa chceli na cenu pozrieť dvomi spôsobmi.
Samotná reklama PPC v Google funguje na princípe kliknutia na daný odkaz v nej. Nezáleží na tom, ako často sa zobrazuje, záleží len na tom, koľko užívateľov na ňu klikne. Platí sa teda za klik. Cena za klik je veľmi variabilná, neustále sa mení a treba sa jej prispôsobovať, najmä treba prispôsobovať rozpočet práve k cene za klik. Platí pravidlo, že čím väčší rozpočet dáte na PPC reklamu, tým lepšie pozície môžete dosiahnuť aj v platenej reklame. Obecne možno povedať, že platená reklama na najvyššom mieste zo všetkých má najvyšší rozpočet alebo jej rozpočet umožňuje ponúknuť vyššiu cenu za klik ako na konkurenčných weboch.
Platená reklama je dnes základom k tomu, aby ste uspeli, a to najmä na začiatku. Používa sa na rozbehnutie predaja, ale taktiež aj udržanie predaja na jeho vysokej úrovni. Jej výhody stoja za zváženie a je vhodná azda na všetky produkty či služby.
.