<<  9/45 >>

PPC

3.11.2014   13:09| grandio-soft

Platená reklama je dnes povinnou súčasťou propagácie na internete. Tvorí neodmysliteľnú časť výdavkov na online marketing, ak chcete dobré a merateľné výsledky prakticky okamžite. PPC reklama je teda základom alebo len doplnkom k SEO optimalizácii či reklamy na sociálnych sieťach. Tak či onak je veľmi dôležitá, netreba ju podceňovať, avšak treba ju dobre merať, neustále vyhodnocovať a starať sa o to, aby prinášala zisk a peniaze do nej vynaložené sa vracali v podobe nových zákazníkov a nových objednávok.

Ako funguje ppc reklama?

Spôsob fungovania ppc reklamy je relatívne veľmi jednoduchý. Stanovíte si rozpočet, ktorý ste ochotný investovať do platenej reklamy na deň či na celé obdobie trvania reklamy. Vždy je však dôležité vedieť denný budget, pretože sa stanovuje maximálna cena kliknutia, ktorú ste ochotný zaplatiť.

V predchádzajúcich riadkoch sme si spomenuli dva základné atribúty – denný budget a tiež aj cenu za kliknutie. Práve tieto dve položky často rozhodujú o úspešnosti platenej reklamy. Dôležité sú však aj ďalšie vlastnosti, ako je napríklad skóre kvality či celkový obsah na jednotlivých landing pages, na ktoré smeruje platená reklama. Denný budget je výhradne Vašim rozhodnutím, ako aj výška ceny za kliknutie. Existujú však určité odhady a nápovedy, v akých cenových reláciách by ste sa mali pohybovať a čo by mohlo byť práve pre Váš web optimálne. Ak si zvolíte príliš nízky rozpočet, potom sa reklama nemusí tak často zobrazovať a celkovo Vás pohltia reklamy, ktoré majú vyššie stanovenú cenu za kliknutie. Ešte pred samotným spustením reklamy dokážete približne vypočítať, aký budget je optimálny. Tohto čísla sa netreba pevne držať, avšak poskytuje lepší prehľad a Vás dokáže uviesť do reality či vyviesť z omylu.

Začíname s PPC

Na začiatku je veľmi dôležité upraviť web tak, aby spĺňal isté kritériá. Web stránka alebo internetový obchod musí byť naplnený kvalitným obsahom a musí byť zaujímavý nielen pre vyhľadávač, ale aj pre samotného návštevníka. Ak je tomu tak, môžete sa „posunúť“ do ďalšieho bodu, a tým je spustenie reklamnej kampane. Zvolíte si optimálny rozpočet, ako aj cenu za kliknutie. Následne môžete spustiť kampaň.

Aké výhody má PPC?

Jednoznačnou výhodu klasickej platenej reklamy vo vyhľadávači sú takmer okamžité výsledky. Akonáhle je kampaň spustená, stáva sa viditeľnou a ľudia na reklamu môžu takmer okamžite klikať. Veľkou výhodou je teda takmer okamžitá návratnosť investícií. Oproti napríklad SEO optimalizácie je to pomerne zložité. SEO je dlhodobá aktivita, ktorá prináša zisk v podstate až o niekoľko mesiacov.

PPC reklamu Vám pripravíme a spustíme aj my. Dôležité je spravovanie kampane počas celej dĺžky, ako aj jej neustále upravovanie a to podľa toho, ako je kampaň úspešná, respektíve ako sa mení a vyvíja cena za kliknutie.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM