<<  8/45 >>

Chyby, ktorým sa pri SEO vyvarujte

10.11.2014   12:41| grandio-soft

Doba sa neustále mení a vyvíja, pričom azda najväčší posun je v internetovej komunikácii a celkovej propagácii na internete. Veľmi rýchlo sme si zvykli na vyhľadávanie všetkého práve prostredníctvom internetu. Internet ponúka široké možnosti, ktoré postupne využívame a zjednodušujeme si nimi život. Aby Vás však užívatelia na internete aj našli, musíte byť „vidieť“. Ak nie ste, potom cesta za Vašou web stránkou či eshopom je pomerne zložitá a často nevedie k zdarnému koncu – využitiu Vašich služieb či k objednávke produktov.

Žiadne kľúčové slová a text

Kľúčové slová a ich výskyt na stránke nie je síce absolútne najrozhodujúcejší faktor, ktorý ovplyvní SEO optimalizáciu, respektíve ktorý bude plne zodpovedať za jej výsledky, ale rozhodne je to faktor, ktorý dokáže priniesť viac návštevníkov na web. Kľúčové slová by sa však nemali používať umelo, ale prirodzene. Ani algoritmus Google či iného vyhľadávača nie je až tak zle na tom, aby nevedel odhadnúť, kedy robíte SEO skutočne prirodzene a kedy sa len nasilu snažíte pretlačiť web čo najvyššie. Intenzitu kľúčových slov Vám dokážu sledovať rôzne pluginy, ktoré však nikdy nenahradia ľudský rozum. Používať tie - ktoré slová by ste mali na základe SEO analýzy kľúčových slov, ktorú je nutné vykonať ešte pred samotnou optimalizáciou.

Aj keď sa to vyhľadáva, na web to nedáme

Pri kľúčových slovách ešte zostaneme. Mnoho majiteľov web stránok a eshopov akosi ignoruje slová a frázy, ktoré užívatelia vyhľadávajú z ich ponúkanou službou či produktmi. Takéto slová sú väčšinou označované za longtailové frázy, ktoré sa nedajú spojiť s relevantným textom a tak sa vyradia z databázy kľúčových slov, ktoré sa na webe používajú. Aby ste však boli aj týmto ľuďom na očiach, musíte používať aj ich „slovník“. Ak tomu tak nebude, opäť raz sa potenciálnym zákazníkom vzdialite a nebudete tak dobre viditeľní.

Text na webe

Web stránka by mala byť predovšetkým informatívna, eshop predajný. Asi tak znie základné rozdelenie týchto online nástrojov na získanie nových zákazníkov pre Vás či Vašu firmu. Text na webe musí návštevníka zaujať a taktiež by mal mať vždy predajný a náučný kontext. Vyhnite sa všetkým nepodstatným veciam, ktoré sú pre návštevníka irelevantné. Používajte kľúčové slová spolu s ostatným textom tak, aby všetko vyzeralo prirodzene a návštevníka to neodradilo. Čím viac textu, tým lepšie pre SEO. Niekedy sa však príliš mnoho textu vymyslieť nedá. Pokúste však na web publikovať aspoň v pravidelných intervaloch nové články alebo do eshopu pridávať nové produkty s popismi, ktoré budú unikátne a taktiež v nich bude dostatok kľúčových slov.

SEO optimalizáciu vykonávame aj my – v Grandiosoft. Weby dostávame na vybrané kľúčové slová čoraz vyššie a zvyšujeme tým aj návštevnosť. Kontaktujte nás pre viac informácií.



Zdielajte na sociálnych sieťach
Facebook  Twitter  Google  LinkedIn  Pinterest  Email  Print


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM