Určite ste sa stretli už s rôznymi typmi nálepiek na produktoch v eshopoch. Nálepky majú rôznu funkciu, väčšinou však hovoríme o funkcií produkt predať. Nálepkou na produkte upozorníte na jeho skvelú cenu, výborné vlastnosti alebo nízky počet produktov tohto typu na sklade. Samozrejme, možnosti sú viaceré a vždy to záleží od toho, aké máte predstavy a aký účel chcete, aby nálepky plnili.
Nálepky, ako sme si už uviedli, nemusia, ale môžu súvisieť s cenou. Cena je azda najdôležitejší faktor pri nákupe u väčšiny spotrebiteľov. Samozrejme, kvalita produktov je veľmi dôležitá, avšak cena rozhoduje o ich výhodnosti. Ak je príliš vysoká, produkt prestane byť zaujímavý respektíve dostupný pre spotrebiteľa. Ak je na úrovni, akú očakával, respektíve ešte nižšej, je skoro pravdepodobné, že sa rozhodne pre kúpu. Na cenu sa však dá upútať aj inak, ako len preškrtnutím jej pôvodnej a zvýraznením jej aktuálnej hodnoty. Môžete tak učiniť aj slovami ako výpredaj či akcia. Slovo výpredaj obecne znamená, že daného tovaru je relatívne málo, respektíve je tovar nahradený novším, aktuálnejším typom a tento starší typ treba dopredať. Výpredaje pre mnohých ľudí znamenajú kúpenie tovarov za skutočne nízku sumu, ktoré však nič nestrácajú na svojej kvalite. Nálepka akcia sa dokonca priradí aj sama na produkt, ktorému zadefinujete akciovú cenu. Ak teda zadáte, že tento produkt má cenu zníženú a je to akcia, nálepka sa automaticky priradí k produktu. Celkom užitočné a relatívne automatické riešenie.
Môžete však upozorniť aj na produkty, ktoré máte nové v ponuke. Ak prevádzkujete eshop a ponúkate produkty, pri ktorých sú novinky nie tak častým javom, alebo naopak, chcete vždy upozorniť na najnovšie produkty vo Vašej ponuke, využite nálepku novinka. V prípade, že Vaša cieľová skupina si vždy cení novosť produktov, ocení určite aj túto nálepku a toto upozornenie. Ak chcete na niečo upozorniť a dať do pozornosti, potom je pre Vás zaujímavá aj nálepka Náš typ. Našim typom rozumieme produkty či služby, ktoré spĺňajú aj vyššie nároky a sú veľmi žiadanými v uspokojovaní potrieb spotrebiteľov.
V Grandiosoft Vám dávame k dispozícií aj nálepky, ktoré majú negatívny obsah pre spotrebiteľov. Sú však často používané a zabránia tomu, aby ste si tovar objednali. Vďaka týmto typom nálepiek nebude spotrebiteľ po objednaní sklamaný a môžete si vybrať niečo iné. Rezervované je nálepka, ktorá označuje nedostupnosť tovaru kvôli tomu, že iný spotrebiteľ si ho už objednal. Deje sa tak najmä v prípadoch, kedy je tovar len jeden či relatívne málo kusov. Oveľa častejšie však vidíme nálepku ako Nie je skladom, ktorá zasa hovorí o nedostupnosti tovaru na sklade. V takom prípade sú len dve alternatívy a to buď počkanie si na naskladnenie alebo výber iného produktu. Ak tovar nie je na sklade, je veľká pravdepodobnosť, že už k jeho naskladneniu nepríde. Preto je dobré, ak sa spotrebiteľ spýta priamo v eshope o naskladnení.
Nálepky sú teda veľmi užitočnými technikami, ako prilákať návštevníkov ku kúpe, ako aj vyhnúť sa sklamaniu v podobe rezervovaných produktov či produktov, ktoré nie sú na sklade.
.