Rozšírené filtrovanie

Určite sa stretli s filtrovaním na internete. Už dnes bežná funkcia na viacerých eshopov môže byť však neustále lepšia a inovatívnejšia. V zásade filtrovanie pomáha všetkým, ktorý sa rozhodujú o nákupe podľa niečoho. Aký parameter si zvolia je len na nich, systém však dokážeme usporiadať produkty presne podľa tohto výberu. Každý sa pri nákupe podľa niečoho rozhoduje a nie vždy to musí byť práve cena, i keď je to veľmi vyhľadávaný faktor. Je dôležité podotknúť, že sa vždy zobrazia všetky produkty a nezáleží na tom, aké filtrovanie zvolí zákazník. Platí to tak aj v našich funkciách na filtrovanie, vždy je niektorý z produktov v danej filtrácií na prvom mieste a niektorý na poslednom.

Aké typy filtrovania najčastejšie používame?

Niektorí zákazníci si zakladajú na jednej značke. Väčšinou je to odôvodnené kvalitou a celkovou dlhotrvajúcou spokojnosťou, pričom nechcú riskovať siahnutím po výrobku inej značky. V takom prípade je filtrovanie jednoduché a to podľa značiek. Môžete si tak zobraziť produkty len jednej značky a nemusia byť vo Vašom výbere výrobky iných značiek. Niekedy máte na nákup len skutočne obmedzený rozpočet, zvlášť, ak Vám niekto vyčlenil nejaké peniaze. V takom prípade nemôžete kúpiť niečo drahšie a musíte si vybrať spomedzi produktov do určitej ceny. V danom prípade sa určite hodí filtrovanie do určitej ceny alebo nad určitú cenu. Nebudete mať teda vo Vašom výbere drahšie alebo lacnejšie výrobky, ako je Vami zadaná suma. Ak hovoríme o peniazoch, najčastejšie vyberaným filtrovaním od zákazníkov je filtrovanie podľa ceny. Toto filtrovanie používa drvivá väčšina zákazníkov. Cena je často krát dôležitejší faktor ako kvalita či značka a je rozhodujúca pri nákupe. Umožnite teda Vašim zákazníkom filtrovať výrobky aj podľa tohto faktoru. Menej obľúbené, avšak taktiež vyhľadávané filtrovanie je filtrovanie podľa dátumu pridania. Často pre mnohých to znamená čerstvejší výrobok, ktorý je na trhu a k dispozícií, najmä vtedy, ak nemáte zobrazený počet výrobkov na sklade. Obľúbenou filtráciou je aj filtrovanie podľa roku výroby alebo iných parametrov, ktoré nám hovoria o aktuálnosti respektíve zastaranosti výrobku v porovnaní s ostatnými.

Dôležitosť filtrovania

Filtrovanie je už základný prvok pri nákupe cez internet. Mnohí ho však na svojich eshopoch ešte stále nemajú a preto možno odrádzajú svojich návštevníkov. Nechajte si aplikovať tieto funkcie aj na Váš eshop a buďte aj v tomto moderní. Zákazníci sú čoraz viac nároční a neustále vyžadujú nejaké inovácie a doplnkové služby. Vyššie spomínané typy filtrovania sú najčastejšie používané. Medzi zákazníkmi sú obľúbené a vyhľadávané. Sú však aj iné typy, ktoré by sa možno hodili na Váš internetový obchod. Nechajte si prekonzultovať Vaše možnosti u nás, v Grandiosoft, my Vám určite poradíme a zrealizujeme typy filtrovania podľa Vašich predstáv. Filtrácia nezmení kvalitu výrobkov smerom nahor alebo nadol, je však určite dobrým príkladom a pomocníkom na to, aby zákazníci neodchádzali a aby ste im poskytli presne tie produkty podľa takých parametrov zoradené, ako si predstavujú. Každý má pri nákupe iné priority a preto rôznymi typmi filtrácií by ste mohli zachovať terajšiu klientelu zákazníkov a možno ju aj postupne navršovať.


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM