SEO

Ak by sme mali povedať, čo najviac ovplyvňuje pozíciu Vášho eshopu vo vyhľadávači, je to práce SEO optimalizácia. Vďaka nej sa môžete posunúť čo najvyššie, ak však Váš internetový obchod nie je technicky dobre vytvorený, potom popredné pozície vo vyhľadávači sú Vám veľmi vzdialené.

Faktory SEO optimalizácie

O tomto type optimalizácie by sme mohli povedať, že ju rozdeľujeme na niekoľko ďalších menších faktorov, ktoré v konečnom dôsledku ovplyvňujú Vaše postavenie. V zásade sú to však faktory na Vašom internetovom obchode, ktoré nazývame on-page faktory, ktoré sú mimo Vášho eshopu, off-page. Základ k dobre vykonanej SEO optimalizácií je v podobe on-page faktorov. Ak tie nie sú dobre vytvorené, respektíve sú v nich chyby, eshop nemôže byť dokonale optimalizovaný. Zverte však optimalizáciu do našich rúk a my postaráme o čo najvyššie pozície vo vyhľadávači.

On-page faktory

Často sú pre samotného návštevníka relatívne skryté, respektíve si ich nevšíma. Vyhľadávač ich však veľmi dobre číta a na to, aby ich vôbec vedel prečítať, musia byť aj v takej podobe. Názov Title tag, popis Description či kľúčové slová Keywords sú veľmi známe faktory, ktoré by ste mali mať správne vyplnené. Názov Vášho eshopu, ako aj popis užívatelia uvidia vo vyhľadávači. Preto je nutné, aby ste si rozmysleli správnu formuláciu a zaujali prípadných zákazníkov. Kľúčovými slovami dokážeme vyhľadávaču povedať, ktoré slová sú pre Vás dôležité a na čo sa zameriavate. Veľmi dôležitými faktormi pre vyhľadávač sú aj nadpisy. Hierarchia nadpisov by mala byť zmysluplná a logicky usporiadaná. Nadpisy rozdeľujeme v zásade do troch kategórií, i keď ich máte k dispozícií aj dvojnásobok. Jednotlivým slovám dávate tak dôležitosť priradením ich k nadpisom, začínajúc od H1, ktorý je zväčša jeden a je najdôležitejší. Všetky ostatné s ním súvisia a sú mu podradené. Nadpisy si treba dobre rozmyslieť a umiestniť skutočne tam a takým spôsobom, aby boli pre vyhľadávač zaujímavé a pre návštevníkov vkusne umiestnené.

Pri on-page faktoroch ešte chvíľu zostaneme. Bežný užívateľ internetu si pri prehliadaní internetového obchodu určite všimol, že sa url adresa neustále mení. Na jednom obchode je čitateľná aj pre Vás, v inom vidíte len rôzne znaky a písmená, ktoré Vám nič nehovoria. Vyhľadávač ich takisto nevie relevantne prečítať a preto nedokáže zobraziť Váš internetový obchod na jednotlivé kľúčové slovo (zväčša názov produktu), pretože nevie o tom, že sa na Vašom eshope nachádza. Nechajte si tak vykonať SEO optimalizáciu u nás,  výsledky sa s našimi dlhoročnými skúsenosťami určite prejavia.

Off-page faktory

Ak sme spomínali on-page faktory, treba spomenúť aj faktory mimo Vášho eshopu. Dobrá reputácia je nielen v online svete veľmi dôležitá a vďaka nej Vás pozná čoraz viac ľudí a získavate väčšiu dôležitosť, odbornosť a kvalitu, ako takú. Reputáciu Vášho eshopu zvýšime napríklad budovaním kvalitných spätných odkazov, na stránkach či eshopoch, ktoré sú relevantné k Vášmu. Je dôležité, aby Váš internetový obchod vyzeral dôveryhodne pre vyhľadávač, ktorý túto vlastnosť berie na vedomie.


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM