Komentovanie produktov a diskusia

Najlepší marketing pre každú firmu a obchod je určite od samotných spokojných zákazníkov. Tí, aj keď niekedy nechtiac, dopomôžu k samotnému nákupu ostatným zákazníkov. Je to najmä kvôli pozitívnemu ohlasu a komentárom k samotnému produktu či službe. Ľudia majú tendenciu selektovať popisy a firemné opisy produktu, pretože sa v nich nespomína skoro nikdy nič negatívne. Samotní zákazníci, ktorí si už tovar zakúpili, však môžu mať s ním rovnaké, alebo aj iné skúsenosti a pocity. Tie môžu vyjadriť prostredníctvom komentárov pod jednotlivé produkty a tým odradiť alebo nabádať ostatných ku kúpe. Pozitívny komentár spokojného zákazníka rozhodne ovplyvní ostatných zákazníkov či potencionálnych zákazníkov. Vždy je dobré, ak by ste dali túto možnosť komentovania Vašim návštevníkom a zákazníkom. Ľudia chcú vyjadriť svoj názor a chcú, aby ho ostatní vedeli. Diskusia je alternatíva ku komentovaniu. Diskusiou môžete rozvíriť konverzáciu, ktorá má za cieľ vyriešenie nejakého problému respektíve predkladanie rôznych argumentov. Aj vďaka diskusií sa môže potencionálny zákazník dozvedieť oveľa viac ako predtým.

Hodnotenie produktov

Samotný produkt môže byť vždy v porovnaní s jeho konkurenčnými lepší alebo horší. Ak nechcete strácať čas a nechcete si čítať všetky diskusie a komentáre, z ktorých by ste si vedeli vyvodiť nejaké závery, potom by pre Vás mohla byť alternatíva v podobe hodnotení respektíve hodnotenia produktu. Toto hodnotenie sa často krát objavuje hneď pri názve samotného produktu, respektíve v blízkosti jeho popisu. Hodnotenie je v podstate celkovým hodnotením všetkých zákazníkov, ktorý produkt ocenili buď na niekoľko hviezdičiek alebo mu priradili číslo v istej škále. Vďaka tomuto hodnoteniu sa tak rozhodnete pre jeho kúpu alebo pre hľadanie jeho alternatív. Aký typ hodnotenia si vyberiete, záleží na Vašom rozhodnutí. Určite by to však nemalo byť nič zložité a mal by to pochopiť každý zákazník.

Pravidlá v príspevkoch

Každá diskusia a každý príspevok by mal v zásade podliehať rovnakým kritériám. Okrem klasických, ako je vulgarizmus či osočovanie ostatných, by ste mali vycítiť aj neznášanlivosť k istým rasám a taktiež neustále ponižovanie konkurencie, ktoré nerobí príliš dobré meno hlavnej jej, avšak ani Vám, pretože to tolerujete. Netreba si nechať robiť reklamu na negativite konkurencie, ale na pozitívach, ktoré má Vaša firma. Je taktiež dobré, ak sa do diskusie zapojíte a budete chcieť riešiť problémy. Načo je diskusia, ak je Váš záujem o ňu nulový? Preto si vyberajte príspevky a na všeobecné z nich odpovedajte, interné problémy s produktmi riešte so zákazníkom naozaj interne. Všetkých zákazníkov majúcich problém smerujte na isté miesto, kde sa tento problém dá riešiť – podstránka s centrom pomoci, mailová adresa, telefónny kontakt na konkrétneho zamestnanca a podobne. Je dobré, ak vo všetko máte systém a pravidlá, ktoré všetci dodržujú. S mazaním príspevkov opatrne, je to veľmi citlivé.

V zásade sa však všetci tešia z toho, že sa môžu k produktom vyjadriť. Urobte im radosť aj Vy a objednajte si u nás túto funkciu na Váš eshop.


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM