Sociálne médiá ovládli dnešný moderný svet a ten, kto nie je na nich zaregistrovaný alebo ich nepoužíva, ako keby nejestvuje. Tento typ médií sa spočiatku využíval len na súkromné účely, kedy si jednotlivci zakladali svoje účty a komunikovali prostredníctvom nich s ostatnými.
Časom sa však začalo na ne registrovať čoraz viac firiem a iných právnických subjektov, ktoré taktiež chceli komunikovať a to najmä so svojimi fanúšikmi a ľuďmi, ktorí im prejavujú neustálu lojalitu a vernosť a chcú by s nimi v spojení. Sociálne médiá sa tak udomácnili a dnes ich berieme ako nevyhnutnosť k tomu, aby sme vedeli dostatočne komunikovať a informovať našich zákazníkov a obdivovateľov. Samozrejme, pri tomto type komunikácie treba vedieť, ako samotnú skupinu osloviť, aký tón pri komunikácií zvoliť, či byť tolerantnejší k vulgarizmom a podobné aspekty, ktoré treba vedieť a používať ich. Komunikácia na sociálnych sieťach môže priniesť do radu Vašich fanúšikov ďalších a ďalších, ale aj naopak, môžu Vás fanúšikovia a jednotliví užívatelia opúšťať. Dôvody sú rôzne, často je to však obsah, ktorý nechcú opakovane vidieť a komunikácia, ktorá je veľmi slabá. Ak sme si doteraz produkt kúpili a nikto sa o nás, zákazníkov, viac už nestaral, sociálnymi médiami sa to dá napraviť a samotná starostlivosť o zákazníka realizovať.
V Grandiosoft realizujeme prepojenie so sociálnymi médiami veľmi často. Eshopy sú v klasickom ponímaní obchody, avšak taktiež chcú upozorniť na nové produkty alebo špeciálne akcie, ktoré práve prebiehajú u nich. Vy, ako majitelia eshopov, by ste boli určite za to, aby sa dobré meno Vášho internetového obchodu šírili neustále ďalej a aby sa propagácia diala aj bez Vašej pomoci. Je veľmi dôležité, aby ste na Vaše existujúce konto respektíve účet na sociálnych sieťach upozornili Vašich návštevníkov a aby ste im dali jednoduchú možnosť pridania sa k Vám. Vďaka tomuto efektívnemu kroku Vaši návštevníci nebudú musieť strácať čas vyhľadávaním si Vašej firmy na sociálnych médiách, ale jednoduchým kliknutím sa k Vám budú môcť pridať. Často krát je dôležitý aj výber samotného boxu, ktorý reprezentuje Vašu skupinu, stránku, kruh či účet na sociálnom médiu. Do tohto boxu si môžete nechať u nás pridať aj počet terajších fanúšikov či výber priateľov či iných známych daného návštevníka, ktorý je na Vašom eshope. Čím viac fanúšikov, tým je pravdepodobnosť pridania sa od návštevníka väčšia. V Grandiosoft Vám umožníme prepojenie so sociálnymi médiami, samotné spravovanie zveríme do Vašich rúk. Pri sociálnych médiách však treba byť opatrní. Tak, ako Vám dokážu húfne prinášať nových fanúšikov, z ktorých sa veľmi ľahko môžu stať zákazníci, môžu fanúšikovia aj vo veľkom odchádzať od Vás a už sa k Vám nevrátia.
Dôležité je taktiež podotknúť, že fanúšikovia nemusia znamenať len zákazníci, ktorí u Vás neustále nakupujú. Môžu to byť aj ľudia, ktorých zaujímate. Netreba sa preto na sociálne médiá pozerať len z pohľadu tržieb a zákazníkov ako takých, ale brať ich ako nejaké spestrenie komunikácie a zlepšenie starostlivosti o nich.
Sociálne médiá sú skutočne nevyhnutné na budovanie dobrého mena a komunikovania so zákazníkmi. Nechajte si vytvoriť prepojenie u nás. Zaručujeme funkčnosť prvkov a individuálny prístup.
.