Základom každého eshopu sú produkty. Kvôli nim eshop zákazníci navštevujú a práve ich si objednávajú. Produkty by mali byť rozhodne aktuálne, mali by sa hodiť do Vášho obchodu najmä podľa zamerania a mali by zaujať potenionálnych zákazníkov. To, ktoré produkty budete predávať, je len na Vašom rozhodnutí. Ak si však necháte vytvoriť eshop u nás, radi Vám ho naplníme produktmi a informáciami, ktoré nám dodáte. V takom prípade internetový obchod funguje v podstate už od začiatku a prví zvedaví zákazníci môžu ihneď nakupovať. Pridávanie samotných produktov si potom realizujete sami v prípade, že si chcete administráciu vykonávať Vy. Celý proces pridania produktu a celkovej starostlivosti o produkty na internetovom obchode je s našim administračným systémom veľmi jednoduchý a zvládne ho každý.
Samotné pridávanie je ako sme už uviedli veľmi jednoduché. Produkt by mal rozhodne obsahovať názov, popis, technické parametre a mal by mať fotografiu. V internetovom obchode môžete viacero typov produktov. Niektoré však nemusia byť v danej chvíli aktuálne a môžete ich na istý čas stiahnuť z predaja. V takom prípade sa nemusíte obťažovať zmazaním a následným vypĺňaním všetkých údajov odznovu, ale jednoduchým kliknutím na možnosť skryť produkt. Ak bude v budúcnosti tovar opäť k dispozícií Vašim zákazníkom, stačí, ak túto možnosť odkliknete.
Už sme načrtli, že správny produkt musí mať aj fotografiu. Krásna farebná fotografia produktu rozhodne produkt predá oveľa viac, ako keby je rozmazaná a sú na nej zle zachytené dôležité detaily. Dajte si preto záležať na pridávaní fotografie. S našim administračným systémom môžete dokonca vytvoriť aj galériu fotografií o danom produkte. Tak je možné produkt zachytiť zo všetkých strán a zákazník si ho vie detailne predstaviť.
Každý produkt patrí do nejakej kategórie. Na eshope určite nemáte len jeden typ produktov ale viacero. Tým pádom je dobré, ak by ste každému produktu priradili aj kategóriu, v ktorej sa nachádza. Kategorizovanie lepšie umožňuje lokalizáciu produktu ako takého. Samotná kategória obsahuje produkty s podobnými či rovnakými vlastnosťami, čo umožňuje pre zákazníkov lepší prehľad. Samozrejme, tieto produkty môžete z jednotlivých kategórií vymazávať a presúvať presne tak, ako potrebujte.
Cena samotných produktov je veľmi individuálna vec každého majiteľa. Ak chcete zaujať, rozhodne Vám na to poslúži nižšia cena. Naopak, ak chcete odmeniť niektorých Vašich zákazníkov, poskytnete iba tejto vybranej skupine ľudí nižšiu cenu. Variabilnosť pri cenách je relatívne vysoká. Stačí, ak by ste si vymysleli cenovú stratégiu a s našim systémom ju môžete veľmi ľahko implementovať.
Niektorí zákazníci by radi videli aj podobné produkty k produktu, ktorý si práve prezerajú. Je to pre nich alternatíva, ktorú si môžu zvoliť, ak sa im niečo na prezeranom produkte nepáči. Určite by ste mali pouvažovať aj Vy nad možnosťou alternatívnych produktov, ktoré sa navzájom na seba podobajú či už charakteristikou alebo aj cenovým vymedzením.
Pre rýchlejšie rozhodnutie o nákupe je určite vhodné, ak zavediete ku každému produktu aj jeho dostupnosť vo Vašom sklade. Čím menej produktov, tým je väčšia šanca, že si ho zákazník kúpi, preto „čo ak už potom nebude?“
.