Live chat

Tento anglický výraz nám hovorí o službe, ktorá slúži už podľa prekladu na komunikáciu v reálnom čase. To znamená, že sa nezdržujete rôznymi formálnosťami a priamo sa pýtate. Šetrí čas a rozhodne aj peniaze, keďže je zadarmo. Z tejto funkcie sa stala obľúbená pomôcka pre všetky firmy, ktoré chcú odbremeniť svojich zákazníkov a návštevníkov na web stránkach pracným vyplňovaním formálnych mailov. Rýchla a efektívna komunikácia – taký je live chat v skutočnosti. Ak ho ešte nemáte, zopár ďalších riadkov Vám napovie, prečo by ste si ho mali nechať zaviesť na svoju web stránku aj Vy.

Čo urobí zákazník, ak sa chce spýtať na službu, ktorú vykonávate? Na objasnenie nejasností, ktoré vyplynuli z Vašej predchádzajúcej komunikácie? Čo urobí, ak by sa chcel čokoľvek spýtať a získať nejaké informácie? Zavolá Vám alebo napíše mail. Prípadne príde osobne za Vami. Kvôli každej otázke.

Výhody live chat

Live chat však rieši takéto situácie. Rieši ich rýchle, efektívne a k spokojnosti samotného návštevníka, ako aj predajcu či firmy. Ak má zákazník problém, napíše Vám. Ale nie mail, skôr cez live chat. Jednoducho iba zadá svoju mailovú adresu, kam si neskôr môže zaslať celú konverzáciu s Vami, aby ju mal kedykoľvek v budúcnosti k dispozícií. Komunikácia funguje na princípe, ako napríklad SKYPE či ICQ. Ak poznáte niektorú z týchto služieb, potom nebude pre Vás predstavovať problém komunikovať týmto spôsobom. Určite viete, že komunikácia je veľmi rýchla a pružná. Dokážete promptne reagovať na všetky správy a nezdržujete sa vypisovaním adresy či predmetu, ako maily.

Treba taktiež spomenúť aj nulovú cenu za live chat. Pre Vás, ako pre majiteľov web stránok, je cena veľmi malá, pretože platíte len pri zakladaní live chat na Vašom webe. Samotní návštevník neplatí absolútne nič. Ak si chcete udržať svojich zákazníkov alebo návštevníkov, dajte im odpovede na ich zvedavé otázky. Pokiaľ ste doteraz túto možnosť na stránke nemali, možno ste prišli o celý rad potencionálnych zákazníkov, ktorí sa nedozvedeli úplne všetko, čo chceli. Live chat funguje v podstate neustále. Vždy však svieti nejaký indikátor na tomto boxe, ktorý hovorí, či ste online a teda budete odpovedať ihneď po odoslaní, alebo predsa len návštevník Vám môže nechať správu, avšak budete reagovať až po prihlásení sa. Počas dňa by ste však mali byť online. Práve vtedy k Vám zväčša prichádza najviac zákazníkov.

Obľúbenosť u návštevníkov

Poradenstvo je rozhodne cenné v dnešnej dobe. Každý si chce vyberať len to najlepšie, avšak niekedy má zákazník pochybnosti o svojom výbere a potrebuje sa poradiť. Telefonovať niekomu znamená míňať peniaze a drahocenný čas. Komunikáciu prostredníctvom telefónu môže však kľudne nahradiť komunikácia písomná, avšak nie prostredníctvom mailu, ale cez live chat. Táto moderná funkcia je skutočne veľmi vítaná u všetkých návštevníkov, pretože ich vôbec neobťažuje a zelený indikátor, ktorý hovorí, že ste pripravený odpovedať v návštevníkoch nadobúda pocit, že ste skutočne neustále pripravení na jeho otázky a ste ochotní pomôcť. Live chat Vám radi zakomponujeme na Vašu web stránku, aby aj Vaši návštevníci boli spokojní.


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM