Live chat

Ak neviete návod na obsluhu daného tovaru či produktu, väčšinou si ho hľadáte na internete. Ak máte nejaké ťažkosti s produktom, väčšinou voláte alebo píšete e-maily do obchodu, v ktorom ste si tovar zakúpili. Vás, ako zákazníkov, by však určite oveľa viac potešila rýchlejšia a bezplatná forma komunikácia s daným obchodom. Preto je už niekoľko rokov na svete tzv. „live chat“, ktorým je komunikácia rýchlejšia.

Ako to funguje?

Princíp je veľmi jednoduchý. Vy, ako zákazník, oslovíte firmu pomocou tohto systému, ktorý je na stránke zobrazený ako nejaký box. Stačí, ak by ste na začiatok vyplnili údaje ako je meno či mailová adresa a môžete začať komunikovať. Komunikujete často s predajcom samotným alebo s človekom, ktorý ma na starosti pomoc zákazníkom vo firme. Tento pracovník nemusí voliť len strohé oznámenie o tom, že môžete začať komunikovať, ale môže zvoliť aj príjemnejšie oslovenie, vďaka ktorému nadobudnete pocit, že konverzácia je v priateľskom duchu a nemusíte sa držať prísnych formálnych pravidiel. V live chate sa dá vyriešiť skutočne rôzny problém s produktom, nemusí to byť len návod na použitie, ale aj rôzne ťažkosti pri jeho používaní a podobne. Je oveľa rýchlejší ako mailová komunikácia, pretože často funguje na princípe enter = odoslať, vďaka čomu sa nezdržujete pri vyplňovaní adresy a predmetu. Celú konverzáciu si môžete po jej skončení odoslať aj na mail, vďaka čomu ju máte neustále v archíve. Pýtať sa môžete v podstate neustále, i keď zelený respektíve červený indikátor hovorí o prítomnosti či neprítomnosti operátora. Správa však vždy príde, či bude tento pracovník pri počítači, alebo nie.

Zákazníci často nechápu drobnosti alebo pre nich podstatné veci spojené s produktom, pýtajú sa na rôzne iné využitie a informácie, ktorých sa márne dožadujú v oficiálnych papieroch priložených k produktu. Preto by ste sami Vy, ako majitelia eshopov postarať o to, aby bol na blízku vždy nejaký zamestnanec, ktorý ochotne všetky otázky zodpovie.

Prispôsobenie Live chat boxu

Ako pri väčšine vecí na internete, aj tu je často dôležitá funkčnosť a grafika. Funkcionalitu Vám s radosťou zabezpečíme, výber grafického návrhu je len na Vás. Dôležité je, aby zákazníci vedeli, kde na stránke sa môžu na Vás obrátiť. Z toho dôvodu by mali byť zachované určité grafické prvky, ktoré prezrádzajú prítomnosť live chatu. Live chat ako taký nie je ekonomicky náročný. Nie je teda dôvod na to, aby ste si nemohli zaviesť aj Vy na Váš eshop. Zákazníkov, krotí pred nákupom napíšu mail s otázkami, ktoré ich zaujímajú o produkte, je len veľmi málo. Ak by však takáto možnosť bola v oveľa rýchlejšej podobe, rozhodne by ju viacerí využili. Takéto drobnosti potom zvyšujú Vaše renomé a v očiach zákazníkov vyzeráte oveľa lepšie a viac si Vás cenia. Ak chcete dosiahnuť podobné vnímanie, rozhodne sa pre live chat a lepšiu starostlivosť o zákazníkov. Keď ste sa už rozhodli pre eshop, najmä kvôli zrýchleniu nákupu a komfortu, doplňte to aj o možnosť spýtať sa online.


Hore
Sociálne siete
Facebook Google+ In
Kontakt
Phone +421 903 150 884
Mail info@grandiosoft.sk
Web www.grandiosoft.sk

© Všetky práva vyhradené - www.grandiosoft.sk - Ochrana osobných údajov - Sitemap - Tvorba web stránok od GRANDIOSOFT

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM