Tento druh štatistík je veľmi dôležitý azda pre každého majiteľa eshopu. Určite Vás zaujímajú objednávky a to nielen z pohľadu ich množstva, ale aj vybavenosti a iných faktorov. Ak chcete mať všetky štatistiky v prehľadnej podobe v administračnom systéme, zvoľte si Grandiosoft a my Vám umožníme prehľad rôznych štatistík na jednom mieste.
Pri štatistikách musíte niekde začať. Ak ich máte neprehľadne usporiadané a neviete, ktoré kam patria, potom Vám príliš tieto údaje a čísla nepomôžu. Ak ich však máte prehľadne zoradené podľa nejakého údaju, potom ich oceníte a viete o všetkom dôležitom na jednom mieste. Parameter, podľa ktoré si zoraďujete štatistiky môže byť rôzny, je to len na Vašom výbere. Samozrejme, tieto parametre Vám musíme aplikovať do nášho systému. Často si majitelia vyberajú možnosť filtrovania objednávok podľa stavu vybavenosti a teda, či je objednávka už spracovaná a vybavuje sa, alebo je už vybavená, ukončená a tovar je už doručený. Tento typ filtrácie Vám pomôže k tomu, aby ste nemali chaos vo všetkých objednávkach a vedeli ste si zaradiť všetky, ktoré sú už vybavené a nepotrebujú starostlivosť a tie, ktoré ešte len čakajú na vybavenie, respektíve čakáte na naskladnenie produktov. Klasické filtrovanie podľa dátumu Vám zasa umožňuje zistiť, ktoré objednávky sú najnovšie a v prípade, že ku všetkým máte tovar, rozhodne by ste mali začať riešiť tie „najstaršie“ objednávky, pretože zákazník určite nechce čakať dlho ale iba adekvátny čas. Filtrovanie objednávok Vám rozhodne ušetrí čas a budete sa môcť zatiaľ venovať niečomu inému. Rozhodne však nezabudnete na žiadnu objednávku, pretože sa Vám prehľadne zobrazia všetky vybavené aj nevybavené objednávky. Precíznosť pri ich vybavovaní sa teda dá docieliť aj týmto spôsobom.
Celkové štatistiky o predaji a všeobecne o všetkých objednávkach, si máte možnosť vytvoriť v našom administračnom systéme. V tejto tabuľke o predaji sa môžete dozvedieť, koľko objednávok celkovo ste už vybavili, za akú veľkú sumu boli a mnohé iné zaujímavé a dôležité štatistiky. Nájdete tu aj objednávky, ktoré sú už dokončené, ktoré nie sú dokončené a čakajú na vybavenie, ale aj také, ktoré boli z rôznych neurčitých dôvodov stornované. V prehľadnej tabuľke tak máte všetky objednávky spolu a môžete si pozrieť ich prehľad.
Svoj vlastný rebríček tých „naj“ produktov si môžete pozrieť, ak si necháte produkty zoradiť zasa podľa nejakých parametrov. Pre väčšinu je ukazovateľom najpredávanejšie produkty, ktoré im nahovárajú, ktoré sú vyhľadávané u zákazníkov. Dokážete odhaliť tie produkty, ktoré sú zákazníkmi najviac kupované, vyhľadávané, ale aj naopak tie, o ktoré príliš veľa návštevníkov nejaví záujem. Následne si môžete vytvoriť stratégie o tom, ktoré produkty musíte podporovať, aby sa predávali, ktoré musíte stiahnuť z trhu, pretože zbytočne ich ponúkate v obchode a ktoré pre Vás predstavujú hlavný zdroj príjmu a na ktorých treba stavať.
Štatistiky a údaje nemusia vyzerať len zložito a nemusíte mať na ne extra schopnosti v oblasti matematiky. Vďaka našim prehľadným tabuľkám dokážete identifikovať významné produkty pre Váš eshop, dokážete si zostaviť tabuľku z Vašich doterajších objednávok a mať v nich systém a podobne.
.