V minulosti by zrejme toto slovné spojenie nedávalo význam, dnes sa však stránky a eshopy vo veľkom heslujú a tak poskytujú výhody zákazníkom, majúcim heslo. Aké sú však spomínané výhody pre zákazníkov a aké pre majiteľov?
Zaheslovanie vo svojej podstate znamená, byť dostupný iba pod heslom a teda s prístupovými údajmi. Pre všetkých, ktorí heslo nemajú, je teda niečo neprístupné a nemôžu sa k tomu dostať. Na tomto princípe funguje aj systém zaheslovania eshopu alebo web stránky, ktorý aj mi aplikujeme v prípade žiadosti klienta.
Ak chcete teda niektoré produkty zobraziť iba určitej skupine ľudí, ktorá má potrebné heslo, potom má pre Vás zaheslovanie veľký význam. Takto sa k produktom alebo k informáciám dostane iba Vami kontrolovaná časť návštevníkov, keďže viete, ktorí sú to. Na začiatku celého procesu zaheslovania určitej časti stránky alebo určitej sekcie či produktov je rozhodne selektovanie Vašich zákazníkov. Inak povedané, rozhodnutie o tom, ktorí zákazníci budú mať prístup ku všetkým podstránkam a sekciám eshopu. Táto selektácia je kľúčová k tomu, aby ste mali úspech pri zaheslovaní stránky a aby samotné zaheslovanie plnilo účel. K tomu, ktorí zákazníci budú odmenení týmto spôsobom Vám môžu dopomôcť aj rôzne interné štatistiky Vášho eshopu o nich. Vďaka týmto štatistikám viete, kto nakupoval u Vás najviac, kto Vám celkovo zaplatil najviac a podobné informácie, ktoré sú ukazovadlom lojálnosti a celkovej náklonnosti k Vášmu eshopu ako takému. V zásade je dobré povedať, že nemusíte všetkých zákazníkov, ktorých chcete odmeniť heslom a prístup, dávať len do jednej skupiny. Môžete si ich rozdeliť do viacerých a byť tak oveľa viac konkrétnejší ku každému z nich. Ak už máte vybrané skupiny, potom je nutné uvažovať nad samotným bonusom a teda, čo prinesie prihlásenie sa do Vášho eshopu samotným zákazníkom. Budú mať lepšie ceny za jednotlivé produkty, poskytnete im špeciálne bonusy pri kúpe nad určitú hranicu alebo budú si môcť vybrať aj spomedzi produktov, ktoré ostatní návštevníci nemajú možnosť vidieť a zakúpiť si?
Každého zákazníka určite poteší fakt, ak mu dáte produkty za lepšiu cenu alebo mu poskytnete pri samotnom nákupe dodatočné zľavy a výhody, ktoré tiež nemusia byť len peňažného charakteru. Základné rozdelenie je na skupinu veľkoobchodníkov a maloobchodníkov, ktorí určite nakupujú v iných množstvách, aj keď možno rovnaký tovar. Pre tieto skupiny zákazníkov je aj veľmi malá čiastka smerom nadol z jednotlivých cien produktov veľkou zľavou, pretože nakupuje v obrovských množstvách v porovnaní s obyčajnými zákazníkmi. Potešte ich teda nejakou výhodou navyše, oproti ostatným zákazníkom. Udržte si ich lojalitu k Vám a dajte im najavo, že sú pre Vás dôležití.
Zaheslovanie eshopu je teda veľmi jednoduchý spôsob odmeňovania samotných zákazníkov. Jednoduchým pridelením hesla alebo iného údaju, s ktorým je možné sa prihlásiť, môžete poskytnúť niektoré zľavy vybranej skupine zákazníkov. Nechajte si tak vytvoriť zaheslovanie eshopu u nás, radi Vám túto možnosť aplikujeme. V Grandiosoft robíme veci inovatívne a moderne, zaheslovanie eshopu rozhodne patrí medzi čoraz vyhľadávanejšie funkcie.
.