Doteraz sme sa zvykli registrovať len na sociálnych sieťach alebo pri zakladaní mailovej schránky. Relatívne krátko je tu však možnosť registrovať sa a mať svoj účet aj na internetových obchodoch. Registrácia do niečoho alebo niekam vo všeobecnosti znamená mať aj nejaké výhody z daného registrovania. Samozrejme, treba myslieť aj na odovzdanie osobných údajov niekomu inému. Výhody sú však relatívne veľkým lákadlom, kvôli ktorému sa mnohí rozhodnú registrovať. Ako však využiť registráciu zákazníkov v internetových obchodoch? Aké výhody by mohli mať registrovaní zákazníci oproti tým, ktorí registrovaní nie sú?
Väčšinou hovoríme o ušetrení času. Čas je niečo vzácne, čo má každý relatívne málo, keďže sme zahltení povinnosťami a aktivitami, ktoré nám tento čas berú. Nákupy sú často-krát pre nás len povinnosťou, ktorú musíme absolvovať. V dnešnej dobe sa dá však čas ušetriť aj nákup cez internet a práve k tejto možnosti sa viaže aj možnosť registrácie na eshopoch. Samotná registrácia je pomerne zdĺhavá, avšak neskôr oceníte úsporu času pri nákupe. Po zadaní osobných údajov ako je meno a priezvisko, vek či adresa Vášho bydliska, zadaní telefónneho čísla a mailového kontaktu by ste sa mali úspešne dopracovať k zakončeniu registrácie a celého procesu. Čo ste teraz získali, je meno a heslo. S tým sa potom môžete prihlásiť do eshopu. Ak chcete teda nakúpiť nejaký tovar či služby stačí, ak sa prihlásite v danom internetovom obchode s Vašimi prihlasovacími údajmi a v prípade objednania si spomínaných produktov nemusíte už vyplňovať žiadne fakturačné údaje, všetko je vyplnené za Vás. Pri opakovaných nákupoch v danom eshope tak už nemusíte strácať čas nad takýmito údajmi, iba jednoducho potvrdiť objednávku a je to vybavené.
S daným kontom na eshope však môžete mať všetky Vaše objednávky v oveľa prehľadnejšej podobe. Stačí, ak si otvoríte sekciu objednávok, kde môžete vidieť, ktorá je už vybavená, ktorá ešte čaká na spracovanie, prípadne kedy Vám bude tovar doručený a ak nie je na sklade, ako dlho by malo trvať jeho naskladnenie. Nemôžete sa tak pomýliť a objednať si ten istý tovar nechcene dva krát, keďže v objednávkach vidíte všetky doteraz objednané produkty a máte v nich dokonalý prehľad. Údaje, ktoré ste zadali pri registrácií, sa samozrejme môžu meniť. Na zmenu týchto údajov nepotrebujete žiaden dôvod, jednoducho si ich pozmeníte, aby zodpovedali aktuálnosti a realite. Deje sa tak najmä pri zmene bydliska či kontaktných údajov na Vás. Ak ste pri všetkom strese a zhone zabudli na Vaše heslo, ktoré ste dostali alebo ste si ho sami zvolili, je možnosť jeho navrátenia pomocou odkazu na „zabudli ste heslo“. Táto možnosť je často vyhľadávaná a jednoduchým spôsobom – odoslaním mailu s novými údajmi, Vám poskytneme nové heslo.
Registrovať sa teda dá aj na internetových obchodoch. Je však na rozhodnutí samotných majiteľov, čo by chceli registráciou svojich zákazníkov dosiahnuť. Je to len o úspore času, ktorý je rozhodne dôležitý, alebo budú registráciou odmenení zákazníci aj nejakou dodatočnou zľavou? Všetko Vám to v Grandiosoft uskutočníme, tak neváhajte a dajte svojim zákazníkom niečo navyše.
.