Chcete prilákať Vašich terajších zákazníkov k ďalšiemu nákupu? Dožadujete sa toho, aby mali pocit neustálej informovanosti a teda akého si starania sa o nich? Chcete mať s nimi nejaký vzťah, vďaka ktorému budú vyhľadávať práve Vás vždy, ak budú požadovať produkty, ktoré predávate aj Vy? Modernými technikami a stále inovatívne? Newsletterom to môžete dokázať.
Často končí v spame, nevyžiadanej pošte a väčšina ľudí ho nečíta. Takú povesť si získal tento typ mailu, ktorý má stále svoje opodstatnenie, avšak najmä častým zasielaním nehodnotného obsahu zákazníkom sa stal skutočne neželaný pre zákazníkov. Preto sa naskytá otázka, čo dať do newslettera, aby si ho zákazníci čítali? My v Grandiosoft Vám síce na túto otázku nedokážeme odpovedať, umožníme Vám však samotnú funkciu rozosielania newslettrov Vašim zákazníkom. Rozhodne by mal byť však newsletter zaujímavý a mal by dať merať. Meranie jeho účinnosti je veľmi zásadové a opodstatnene vyhľadávané. Pozerá sa najmä na rôzne typy konverzií, ktoré nám dokážu napovedať o jeho účinnosti a vnímaní zo strany zákazníkov a odberateľov. V zásade môžeme povedať, že existujú dva typy newsletterov, ktoré sú používané. Predajný newsletter je určite ten, ktorý využíva drvivá väčšina. Zľavy, akcie a výpredaje na niektoré produkty – to je jeho obsah, ktorým sa prezentuje. Menej využívaným je informačný newsletter, ktorý chce informačnou formou povedať odberateľom či zákazníkom, čo má firma nové, aké úspechy získala a čo chystá. Je len na Vás, ktorú formu si vyberiete.
Práca s newsletterom je veľmi jednoduchá a zvládne ju v našom systéme skutočne každý. Celý proces je postavený na jednoduchom princípe, vďaka ktorému nebude predstavovať problém pre Vás odosielanie informačných či predajných e-mailov. V predajnom newsletteri stačí, ak si vyberiete produkty, ktoré chcete dostať ešte viac do povedomia Vašim zákazníkom. Stačí teda, že uskutočníte tento výber a náš systém už zrealizuje celý newsletter. Takto postavený predajný e-mail môžete potom odoslať databáze Vašich klientov, zákazníkov alebo potencionálnych zákazníkov, na ktorých máte mailový kontakt.
Ak sme spomínali vyššie databázu klientov je nutné povedať, že je predstavuje dlhodobý proces zbierania mailových adries. Tieto mailové adresy majú tí ľudia, ktorí pre Vás predstavujú cieľovú skupinu a na ktorých sa musíte zamerať. Je dobré, ak by ste si ich ešte viac rozdelili a mali v jednej skupine trebárs už existujúcich zákazníkov a v druhej potencionálnych zákazníkov, ktorí Vám dali z určitého dôvodu adresu. Databáza je veľmi dôležitá a je nutné, aby v nej boli všetci zákazníci, ktorí reálne kupujú u Vás produkty, alebo sú Vašimi fanúšikmi a zaujímajú sa o Vás. Rozhodne by ste sa však mali zamyslieť nad tým, ako budete k daným skupinám komunikovať. Určite je lepšie, ak by ste zvolili iný typ komunikácie pri existujúcich zákazníkoch, ako pri potencionálnych. Na druhej strane tu možno uvažovať aj o nejakých dodatočných zľavách pre existujúcich. Je to však len na Vašom rozhodnutí.
Newsletter je rozhodne správna voľba pre všetkých, ktorí chcú informovať svojich zákazníkov. S našim systémom bude práca veľmi jednoduchá a bude Vám šetriť čas. Vyberte si riešenie od nás a rozposielajte kvalitné informácie mailom Vašim odberateľom.
.